Skiferie 2019

20. august 2019

Tilmeldingen til skiferien med Elevforeningen er godt i gang, men der er stadig plads til flere. Derfor opfordrer vi dig, der ønsker en fed oplevelse hen over nytår, til at hive fat i dine venner og få jer meldt til skiferien!

Der er tilmeldingsfrist allerede d. 25. august, så skynd jer at hive fat i jeres TE-venner og få jer tilmeldt.

I Stöten ligger Sälens længste nedfart; en grøn pist, som giver fede muligheder for nybegyndere. Der er dog også mange stejlere pister, samt flere fun parks og gode off pister, så der er også fyldt med muligheder for de øvede.

Vi skal bo i hyggelige 10-personers hytter, som ligger lige for bunden af en piste, så det er nemt at komme på liften. I hytterne skal man selv stå for at lave mad, og her er en god anledning til at få hygget igennem.

Hver aften er der aftensang, med uddeling af trøjer til helten og den uheldige. Der vil også være mulighed for at spille et spil kort og spise et stykke kage. Til aftensangen er vi samlet i en varmestue, som vi også kommer til at være i nytårsaften, hvor vi fejrer nytåret sammen indtil ud på natten.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]