Tommerup Efterskole søger sekretær

02. januar 2019

(STILLINGEN ER BESAT)

Tommerup Efterskole søger fra 1. marts 2019 en deltidsansat sekretær.  Ansættelsen er gennemsnitligt 17,5 pr. uge i 42 skoleuger, fortrinsvis i hverdage i tidsrummet 08.30- 12.00.

Da vores dygtige sekretær har fået nye opgaver på skolen søger vi nu en sekretær. Som sekretær bliver du en central figur i skolens dagligdag.

Vi lægger stor vægt på at få et struktureret og udadvendt menneske, som er god til at byde velkommen gennem telefonrøret, pr. mail og ansigt-til-ansigt. Kendskab til efterskoleformen og Tommerup Efterskole er en fordel, men ingen betingelse.

Vi ser gerne, at du har erfaring med sekretærarbejde fra tidligere ansættelser.  Vi tilbyder et afvekslende og ansvarsfuldt job med familievenlige arbejdstider på en skøn arbejdsplads med højt til loftet, søde elever og gode kollegaer.

Opgaven består hovedsagelig i

• Telefon- og mailpasning
  • Elevadministration
  • Sekretærbistand til forstanderen
  • Forefaldende kontorarbejde
  • Indtastningsopgaver

Dine kompetencer kunne være følgende

• Bred erfaring med IT
  • Ordentlighed og blik for rettidig omhu
  • Selvstændighed og fleksibilitet
  • Integritet og evne til at operere i fortrolighed
  • Overblik og evne til at holde overblik, også når det går stærkt.

Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har yderligere kvalifikationer, som vil kunne bidrage til skolens liv og dagligdag. Læs mere om skolen på tommerup-efterskole.dk.

Send din ansøgning til [email protected].

For yderligere information, kontakt forstander Peter Munk Povlsen tlf: 64 76 10 12. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist er fredag den 18. januar kl. 15.00. Samtaler mandag den 28. januar.

Om skolen

Tommerup Efterskole er en almen bred, nutidig og åben skole med et folkekirkekristent livs- og menneskesyn, og vi lægger vægt på at du kan forholde dig til dette. Det er vigtigt for os, at eleverne har frihed til selv at forme deres tro og holdninger til livet, både når de er enige og uenige.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]