Linjefagsunderviser til fodbold

09. maj 2017

Se opslaget om eSports-underviser her.

Tommerup Efterskole søger en dygtig og engageret lærer til at styrke og videreudvikle vores fodboldlinje. Derudover skal du helst kunne undervise i matematik, men andre fagkombinationer, f.eks. tysk eller fransk, er også velkomne.

Du har enten spillet meget selv eller været træner. Hvis du ikke allerede har en træneruddannelse, skal du have lyst til at tage DBU’s B1 og B2. Vores fodboldlinje består af en drenge- og en pigelinje, og spillerne har forskellig fodbolderfaring.

Ud over undervisningen vil du blive involveret i mange andre efterskoleopgaver, herunder aften- og weekendvagter, kontaktlærerfunktion, skilejrskole, planlægning og deltagelse af forskellige arrangementer på skolen mm.

Tommerup Efterskole er en nutidig og åben skole med et kristent livs- og menneskesyn. Vi er en skole med flere linjer, som lægger vægt på elevernes møde med andre interesser og deres muligheder for at forme tro og livssyn i frihed. Vores skole er bygget op om værdierne fællesskab, frirum og faglighed siden 1906.

Ring gerne til forstander Peter Munk Povlsen på 2928 1172 og hør nærmere om Tommerup Efterskole.

Send din ansøgning til [email protected] senest den 29. maj. Samtaler afholdes i uge 23.

Ansættelse i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Vi søger også en underviser til vores e-sportslinje - se opslaget her.

En god efterskolelærer?

Eleverne spurgte eleverne om, hvad sådan én er. Se svaret i videoen.