Skitur 19/20 for tidligere elever

25. februar 2020

Af Camilla Camping Andersen og Christina Mølby Sørensen, elever 17/18/19

Skituren for tidligere elever er en god tur for dig der gerne vil have TE ånden igen. I år var vi afsted fra d. 28. december til 2. januar, og derfor holdte vi nytår sammen oppe i Sverige. Turen derop var lige fra starten fyldt med TE stemning og glade mennesker. Vi ankom til Stöten i Sälen om morgenen og vi alle var trætte, men klar til at stå på ski! Den første dag gik hurtigt, vi susede ned af alle bakkerne og inden længe fik vi uddelt vores hytter. I hytterne stod vi selv for maden, og efter vi havde spist, gik vi ned i varmestuen til en hyggelig aftensang. Aftensang er altid en skøn måde at slutte en vellykket dag af på.

Nytårsdag på ski var fyldt med smil og latter, ingen skader, så vi kunne slet ikke vente til at fyre den af om aftenen. Med en masse fede indslag fra hytterne var vi endelig godt i gang med en fantastisk aften. Sidste dag på ski fløj afsted og samme aften sad vi igen i bussen på vej hjem. Vi var alle trætte efter fem gode dage, så turen på vej hjem gik for det meste med at sove.