Fodbold i linjefagsugen | Tommerup Efterskole

28. marts 2018

FODBOLD linjefagsuge

Fodbold linjefagsuge er hylt! Mens andre elever var på turné og ude at rejse, gav Tommerup Efterskoles fodboldlinje den gas: Spillede kampe (mod Bernstorffsminde Efterskole), trænede og prøvede selv at være trænere for en flok konfirmander.

[FAGP id=6352]
BTW: Hvordan er fodbold på Tommerup Efterskole?

Fodbold på Tommerup Efterskole er for dig, der er seriøs med din fodbold, men gerne vil gå på en efterskole, hvor der er elever med andre interesser og talenter. Det siger Gitte (som er tidligere landsholdspiller) lidt om i videoen her.

[/et_pb_text][et_pb_video _builder_version="3.0.105" src="https://www.youtube.com/watch?v=ieMiXdfwRfE" /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]