Tommerup Høj- og Efterskoles Elevforening

Velkommen til Elevstævne 2024

Tommerup Efterskole ─ Lørdag den 4. maj 2024

Tommerup Høj- og Efterskoles Elevforeningen er én af landets største. Tusindvis af elever har været igennem skolen – og for rigtig mange er det blevet til et livslangt fællesskab med dem, de engang var høj- og efterskolekammerater med.

Elevforeningen er et stort fællesskab, hvor “ånden fra Tommerup” lever videre. Det er lidt højtideligt, når vi mødes – og rigtig, rigtig sjovt.

Som en af de faste aktiviteter kan du de første år efter efterskoleopholdet komme til TE-selskab og komme godt i gang som TE’er. Det er du hele livet!

Som elev på TE bliver du en del af et fællesskab sammen med alle dem, som tidligere har gået på skolen. Netop dét fællesskab, er elevforeningen sat i verden for at fastholde og udvide.

Elevforeningen afholder arrangementer for dig, efter du er stoppet på skolen, og giver dig sideløbende mulighed for at følge med i, hvad der rører sig på skolen netop nu!

Elevforeningen er vigtig…

… som bagland for skolen. Elevforeningen er med i den kreds, der opstiller bestyrelsen og sørger for, at Tommerup Efterskole lever videre – og bliver ved med at være sig selv.

Læs årsskrift

Årsskriftet samler artikler, nyheder og oplevelser fra skoleåret.
Udgives af Tommerup Høj- og Efterskoles Elevforening i samarbejde med Tommerup Efterskole

te_aarsskrift2023_forside
te_aarsskrift2022_forside